| | | | | Educació compensatòria a primària: una mesura útil per als alumnes immigrants? | | | | | | | Funcionen els programes d’educació compensatòria per a estudiants de col·lectius desafavorits? Només aconsegueixen beneficiar alumnes immigrants si la seva proporció a l'aula no supera el 50 %. | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | L’evidència científica desactiva creences infundades? | | Analitzem si disposar d’informació varia la creença que fixar un topall màxim als lloguers facilita l’accés a l’habitatge. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | La presència dels immigrants a la política local | | | | Els ajuntaments reflecteixen la diversitat d’origen de la població? Examinem l’accés dels immigrants a la política local. | | | | | | | | | | | | | | | | |
 | | | | Quin percentatge de població té estudis superiors a Espanya? | | | | Aquest indicador evidencia la diferència d’accés a estudis superiors entre la població estrangera i l’autòctona. | | | | | | | | | | | | | | | |
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.